inte långt kvar..

Nu har Putte en bokad plats på ett försäljningsstall... detta känns super skumt :S

men och det är ett rätt stort MEN. så vet ja ju inte vad veterinären säger på onsdag...

det börjar ju skjunka in men som vanligt kommer jag väl inte fatta att putte är borta för alltid förrän jag verkligen har lämnat honom där. Man ska ju försöka få så mkt tid som möjligt med han nu, men allt känns bara konstigt... har ju haft honom i 4 år nu...

vad ska jag göra nu sen?

hum. freaky.

nu ska jag se klart pimp my ride iaf..

take care.



Vet ni ngt som slog mig nu bara sådär..
Att jag vågade ju flyga och det var ju en av mina största rädslor. (Spindelrädsla är en annan sak, men det är inget man gör, om ni fattar ;P)
Så nu när jag vågade flyga har jag ju ingenting att frukta längre ;)
jag flyger ju hellre än jag åker uppskjutet på liseberg om vi säger så xP

Å jag har en sak som jag ska göra i vår (förhoppningsvis) å då kommer man nog vara minst sagt AS nervös, inte rädd, men nervös. MEN såå sjukt häftigt det kommer vara när man har gjort det ;D
en ledtråd är: En av jordens mördarmaskiner ;) finns en film ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0