Den ångesten...!

usch. imon ska jag flyga +o( :S !!!

jag är så rädd så ja skulle kunna pissa på mig å mina ben känns svaga när ja sitter ner å skriver detta. Inte bra.
men man måste ju komma över sina rädslor så det är väl bara å bita ihop.
MEN den panikkänslan ja har redan i bröstet när ja tänker på den här skiten e fan sträng.. :S

Längtar tills vi e framme för då ska vi ha sjukt kul. Men som sagt det här med flyget tar bort att det roliga med längtan inför å åka. ja mår ju mest dåligt... man ska ju vara glad.. It sucks!

jag har iaf nästan packat klart nu. typ bara sånt ja måste använda imon som ja inte packat än. sen har man väl säkert glömt hälften. men hur mkt behöver man egentligen? en bikini så klarar man ju sig ;)

det kmr ju bli ngn minttu shot lr två på landvetter imon.. försöka lugna ner sig lite iaf..

jobba till 11 imon

- You left me longing for You.
Fast det finns faktiskt en annan ja skulle vilja lära känna :) Eller ja, lära känna lite mer :)
Aldrig mer att ja ska falla för ngn på ett jobb. (även om man nu inte kan styra sånt, men det blir ju bara extra jobbigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0