BLÖT.

Om jag var blöt igår är det inget mot vad jag var idag. Fick 5 st 50cl flaskor hällda över mig innan vi slutade idag. Det rann bokstavligt talat om hela mig :P

Hemma hos päronen i hdal nu. Så skönt, faktiskt. MEN så glömde jag ju minneskortet till min kamera i stan så måste in dit imon ändå..

Underbar ikväll. Jag kände det att fan jag orkar inte gå ut i fjortishstd. Å vad missar man liksom. INGENTING. När ja var skadad förra vintern å inte va ute på två mån var det ju som om tiden stått still när ja fick gå ut igen.

Måste till doktorn med putte å kolla upp hans små bölder på sidan.. -.- suck.. red dressyr ikväll iaf. å det gick helt okey faktiskt.

käkat pizza ikväll. Gottgottigottgott.

det var nog allt för ikväll.

take care.

- Let me your rainbow risin up.

Kommentarer
Postat av: Martina

du missade absolut ingenting :)

2008-09-27 @ 10:22:06
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0