Ayia Napa 2008

Det känns som att jag drömt alltihop. Som att vi åkte med bilen till Landvetter, blev medvetslösa å sen vaknade upp en vecka senare med massa underbara minnen.

Som ni förstår överlevde jag ju flygresan. Hade sjukdödspanik när vi lyfte, men sen gick det hyfsat. kan inte säga att jag tycker om det, men måste man så klarar jag det nu iaf.

Bodde på Evabelle. När vi kom undrade vi var vi hamnat, men vi vande oss. tom en kackerlaksattack fick vi vara med om :P

Träffat helt underbara människor :D Fullt ös på lördagkvällen. Då träffade vi även några "inkastare" som det heter som jobbade åt en nattklubb (förövrigt den bästa ever!) som heter The castle club. Två Australiensare Luke å Joe å en irländare vid namn Jamie.
Umgicks med dom hela veckan sen :) dom jobbade ju till 3 varje natt, men sen så :) Träffade senare även en as go norska å en av våra svenska resedelare; Simona, joes brorsa Jean, en svensk som heter mattias. Han stod förövrigt utanför vårat hotell varje kväll å delade ut gratis drinkbiljetter till Senior frog. Som förövrigt var vårat perfekta förkröksställe. Helt galen feststämning :) å så den bästa dansen "Follow the leader" xD

Luke, Joe å Jamie har varit våra guider i festvärlden ;) så en dag var vi uppe på efterfest på ett ställe som hette Reggie ngnting. AS mysigt :D typ stor pool, massa palmer, skitfin belysning å grejor :) (Lite annat än kalypsopoolen, som vi va tvugna å se bara för att den är så jävla äcklig.)

På lördagen när jag träffade honom tyckte jag han va skitfin å as trevlig å allt det där :) Å det bästa va ju att han tyckte det samma om mig. Det brukar väl kallas Love at first sight? Veckan med han har ju verkligen varit den bästa i mitt liv.
Vrf var man tvungen att åka hem? :(
Why do you have to live as far away as Austrailia, Luke?

Nu orkar jag inte skriva mer. Ni får helt enkelt kolla in alla bilder på facebook sen när dom kommit upp :)

Ska åka å ta hand om min häst nu. Back to normal..

Next flight back? Or to Germany where he's going to stay for some weeks?

Utryck ifrån veckan
- Jättemycket full! - Ett av Jamies uttalanden på svenska. Han va ju så söt när man sa alla sina ord :)
- Snuskiga svenska flicka. - Ännu ett.
- Jajjemen! - Allmänt för oss tre Girls.
- Trevligt, PLUPP - från hitta nemo ^^
- You Go girl! - Carro e ju för grym ;D det värsta var ändå ifrån när vi blev väckta av det. haha
- Are you having a hangover toooodaaaaaay? - vår kypare sa det en dag å det hängde sig fast.
- Wa Wa Wi Wa, WO - Luke tyckte om detta så det satte sig på hjärnan :P

Tack brudar för att det blev av att vi åkte :D and thank you guys for the best week in our lifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0