yo!

Söndag kväll. Jag kollar på briget jones dagbok och i pauserna lyssnar jag på GLAD musik. Hittade tex Aqua - Barbie girl. HAHA. så nu sitter jag här å kör karaokee för mig själv ;P


man kan ju inte gräva ner sig helt. bara nästan. men detta är ju min vardag så jag är van ^^
det är så här att leva i halmstad, och jag har vant mig för längesen. tragiskt nog.

Måste säga att agnes låt on and on är sjukt bra faktiskt.

just det. Luke kommer till europa igen i vår/sommar :D Wa wa wi wa!

det blir minst två veckor napa nästa sommar för mig å angie :D PARTY.

MEN först så blir det ju australien i minst 3 mån före allt detta :D
(ska bara sälja putte först)

JAG HATAR HALMSTAD Å JAG SKA VERKLIGEN HÄRIFRÅN SNART. fattar ni hur mkt jag längtar! Obeskrivligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0