Carros inflyttningsfest

Drog hem till Carro vid kvart över åtta ngt sånt. tar ju inte mer än 10 min att gå :) Bara över den stora gatan.

Malin å Maria var där :D för längesen man träffade dem.
Var riktigt trevligt :) massa drinkblandande å prat :)

Sen var det dags att bege sig inåt city. Jag carro å malin var redo för party.

carro skulle snacka med pierre så vi drog till la cocca, men han jobbade inte. Qvintan kom å vi tog varsin dricka. Bar av bort till moon sen men va leg 87 -.- sen skulle vi till bulls. träffade på emil utanför asian så stannade med han å qvint där. Sen blev det valentine å för sjukt kul det var :D
Träffade sara så vi hade lika kul som alltid! sen råkade jag gå in i conny å hans kompisar så sen dansade jag med dom till kl 4. Så crazy :D
Blev skjutsad hem av ngn kompis till dom. as schysst :)

Jag: träffade ju tobbe här sist å ah han skulle ju hålla på du vet...
Conny: (sa ngt som jag inte kommer ihåg xD)
Jag: (kommer inte heller riktigt ihåg men va ngt med att ja ville ha tobbe, men att han har brud)
Conny: Det hindrade ju inte dig sist xD Oh ja! jag vet ^^ men det är lugnt jag är på din sida ;)
haha.

Nu ska jag vara på b&b å bowla med angie å danne om 25 min så bäst att jag avrundar här tror jag.

FETT bakis är jag iaf. Endast varit sängliggande fram tills nu. Varit riktigt illamående :S usch å fy.

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0