Vad är det som händer?

I morse slog det mig, precis när jag hade vaknat, att imon är det ju, i veckor, ett år sedan.
Det förklarar detta jag nu ska berätta. Det är riktigt kreepy faktiskt. Ska jag låsa in mig imorgon och den 28? Detta förklarar iaf att det verkligen finns ett undermedvetet.

- Jag har under lite mer än en veckas tid flera ggr dagligen fått sjukhusflashbacks å inte förstått vrf. Har riktigt kunnat känna känslan jag hade där, hur det var att komma hem. Hur ont det gjorde. Hur det luktade.. massa saker..

- I onsdags fick jag en impuls när jag var på maxi att gå in på elgiganten och köpa mig en ny Mp3. För exakt ett år sen hände samma sak. Den gången fanns dock inte den jag bestämt mig för inne, denna fick jag iaf med mig hem.

- I förmiddags va jag å camilla på stan. Då berättar hon att de har varnat för starka vindar och regn inatt/imon. Exakt samma väder som för ett år sen. Imon ska jag låta bli att säga: Idag kan vad som helst hända, till ngn.

- När jag kom hem till hdal för att byta till stallkläder la ja min jacka i tvätten och skulle ta en ny. Då kom jag på att fan jag har ju ingen bra just nu. Den enda jag såg i gaderoben var plönningejackan. Jag höll på å må illa vid tanken. inte haft på mig den sen den dagen. Som tur var hittade jag min ulk jacka.

Vad är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0