Trevligt, trevligt.

Nudlar till frukost det är grejer det !
Den huvudvärken jag har är dock inte att leka med..

Var iaf en himla trevlig kväll igår.
Carro kom hem till mig, sen drog vi till hennes pöjk å där var det fullt hus :) helt Galet! å blev massa ayianapa minnesprat då dom oxå hade varit där i sommar :D
Sen drog alla in till stan å ja å carro satt kvar å tjötade å sen drog vi med. Kollade läget på mårtenssons, drog vidare till bulls. Efter en stund där drog carro å rille hem så jag blev kvar med några av hans kompisar å fråga mig inte vad dom hette..
sen tröttnade jag och drog till morfars. Träffade martin, koffe å emil :) När vi varit där en stund kände vi att vi va ganska trötta så vi pös hemmåt.
Jag å martin skulle ju åt samma håll så hade sällskap hem :)

Kan ni tänka er att hstdtrötta Hanna hade kul i hstd igår ^^ det är bra det :)

Kvällen igår började ju dock inte lika bra... jag kom hem ifrån stallet vid 20 över sex. tänkte ringa carro å inser att mobilen e kvar i stallet :O !! Det händer ju bara inte... 10 minuter senare sprang jag in i sadelkammaren. Olof va riktigt duktig ^^ så nu vet vi att han klarar å gå fortare än jag testat innan :P
Jag kmr nog köra sönder den bilen känns det som.. stackarn..! men han går riktigt fint nu faktiskt.

Har insläppet i stallet idag. Med tanke på vädret borde dom ju komma in tidigt, men jag känner mig ju inte riktigt kapabel för detta :P dom klarar sig nog till kl fyra.

Nu ska jag sänka en cola :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

visste inte carro skaffat kille:D va roligt för henne :)

2008-10-05 @ 17:45:28
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0