kl 17 vid stora torg = 17.10 vid bokhandeln.

Idag mötte jag den ena älsk vid namn carro i stan efter jobbet :)
Vi var på jakt efter utstyrsel till fredag. Å det blir nog bra det här ^^, ska hem till hdal imon å hämta lite mer stuffs.

Hittade ett par riktigt snygga stövlar med :D woho. å för bara 300:- + sulor (för va inte riktigt min size först :P) dessutom passar dom utmärkt till min outfit ;)

MEN jag borde ta det lugnare med drickan på fredag. Känns dock inte som att det kommer bli så med korpfotboll först å så xD
Mitt mål med fredag är att komma ihåg mer än ja gjorde ifrån i lördags. haha Koffe håller ju på å säga att jag gjorde massa pinsamt i lördags men ja kan ju inte komma ihåg att ja ens träffat honom. å han har sånt pokerfejs så ja vet ju inte om människan ljuger eller inte :P ILLA.

Imon ska ja slinga håret med :) lr ja lollo ska slinga mitt hår . Får vi hoppas att det blir bra..

Jag är riktigt sugen på en Ben&jerrys Bohemian raspberry, men jag orkar inte gå ut i kylan å bort till hemköp -.-

Är i grymt stort behov av en massage på tal om annat... ONT i ryggen. Lyfte fel i tisdags å gått runt å spännt mig å det är inge bra... fick iaf byta med emil idag så ja slapp 31 kgs lådor å värma upp med på morgonen...

Fått nytt anställningsavtal å skriva på nu :) känns så gött! Fast :)

aja. Det var allt för idag.
Ha d fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0