T.O.A.O = T.K

Min kväll började ju hyfsat. Drog hem till camilla å satt där å drack å snackaade massa minnen :) Super trevligt.

sen drog vi in till stan å jag kom inte in ngnstans så det slutade med aatt vi hammnade på valentine.

tog varsin dricka å satt oss. vem kmr då? Jo Tobbe.. ångesten e tillbaka.. snackade lite å sen va d inte mer med det tyckte jag.

jag å camilla går å dansar. vem kmr då å går förbi mig, ska ta på mig, hålla handen. jo tobbe..
låt mig va. det funkar ändå inte. lägg ner det. visst han är det nästbästa (bästa i sverige) som hänt mig, men jag orkar liksom inte gå igenom detta IGEN.

jag MÅSTE härifrån nu innan jag verkligen börjar må RIKTIGT dåligt. Sånt här gör ju inte att man mår bättre direkt.

så nu sitter jag här å ska egentligen kolla bussen ut till hdal imon, men fastnade med att lyssna på massa jävla kärlekslåtar...

Vrf ska han va så jävla bra men ändå verkligen ett jävla ass hole. Ska jag ngnsin kunna glömma den grabben?

The one and only.

För att göra det hela ännu värre var han ju snyggare än på länge :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0