Sverige?

Kommer jag vilja återvända till detta land när jag väl lämnat det ännu en gång?

Helst inte på några år känner jag ju just nu.

- Det är kallt.
- Regnar mest hela tiden, annars blåser det (KALLT).
- Svenskar är otrevligare än folk i andra nationaliteter.
- Partystämning = noll
- Man har sett det man vill se.
Ni kommer bara bli deprimerade om jag fortsätter...

Det man kmr sakna är väl familj, släkt å vänner, men förhoppningsvis finns ni kvar :)

Bara mina innersta tankar.

Det känns sjukt tungt å kanske lämna bort Putte nästa vecka. Helst skulle ja ju dra direkt när han åkt, men det går ju inte, så jag får stå ut i några månader utan honom...
ska iaf ringa slöinge imon å höra om han går å besiktiga nu.

Detta är mitt underbara liv. konstigt att jag går runt å frågar mina jobbarkompisar om det är ngn som vill ta kollektivt självmord?

aja dags å sova nu iaf.
Desperate va SJUKT bra idag! å jag lipade som ett såll som vanligt :D Underbar serie!! Den kommer jag oxå sakna ^^.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tjo! Jag har utmanat dig på en grej, spana in min blogg så hoppas jag att du antar utmaningen!

2008-10-24 @ 16:26:58
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0