jag älskar firmafester :D

Tog en taxi in till B&B med simon å enrique. Väl på B&B mötte vi upp koffe, emil, ante, qvint, janne å dusan som oxå skulle käka.
Retloggarna satt å käkade inne i rockrummet å vi satt på dansgolvet :P Blev mkt dricka å sen va det bowling, men först lite minglande med lite retloggare å vissa va ju fullare än andra xD till bowlingen kom fler ifrån jobbet så vi fyllde fyra banor :)
Jag sög ju på bowlingen men kul var det xD
Maria som jobbar på retlog va as packad så vi flummade runt. haha.

sen drog vi alla lerniasnubbar till morfars. massa mer dricka å flum! träffade sara :D ohhh där blev det sjukt flum :D hon e så jävla ball :D
efter några timmar på morfars blev det asian å sen råkade emil å en kille börja bråka å då blev det polisen, men dom släppte honom iaf :) sen drog vi vidare till valentine. men då va klockan typ halv tre så va där till det stängde typ å sen drog ja å fitim till donkan å käkade. träffade micki där så han hade kommit hem ifrån napa nu.

sen träffade vi en tjej som jobbar på retlog å hennes kompis så tog taxi hem ihop med dom :)
As najs kväll alltså :D

fast min eftermiddag va lite jobbigare. jonas ville snacka med mig när kl va typ halv fyra.. å ja har två alternativ å tänka på över helgen. Det ena är fastanställning fast jobbigare än det ja har nu psykiskt... å det andra är ytterligare en provanställning på ett halvår. Vilket jag än väljer gör att jag inte kmr kunna ta ledig å göra det jag vill mest av allt :( så va FAN gör man?
MEN med denna ekonomiska kris ska man ju vara glad å ha ett jobb å ja å angie kanske inte kan åka pga av den, å pga krisen är det bättre att ha fast än prov, men jag vill ju inte ha det fasta jobbet med tanke på uppgifterna :S
ÅNGEST!

nu ska jag chilla sönder å ta hand om min bakishet. Blir å åka till Puttas sent ikväll efter man varit hos kusinerna. Inte träffat dom på länge ska bli skoj :D älskar ju dom!

ha d fint! tjing tjong långkalsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0