aomen!

Slutade kl 12 idag. För skönt! Vår båt med burkar kommer inte förrän ikväll så fanns inget å göra :)

När jag ändå hade god tid på mig i stallet passade jag på att träna för Malin. Gick SUPER bra :D Vad hände med min häst? Han gjorde helt sjuka travökningar :D Malin trodde hon såg i syne å ja trodde jag kände i syne :P haha. helt plaskblöt var den stackars hästen sen eftersom jag fortfarande inte har haft tid å klippa honom :P men det ska ja göra på lördag nu :)

Vad är bättre än att sova? tror inte det finns mkt som är bättre än det enligt mig. Har nyss vaknat efter min powernap :)

Har dock ont i min ländrygg :/ den tiden jag ändå jobbade idag hade vi ju mindre mysiga 28 å 33 kg lådor som stod på golvet i burken å det är ju ingen höjdare direkt.. -.-

Nu ska ja käka sen duscha å sen kolla desperate och käka ben&jerrys :) sweet.

Höll på å trilla å slå ihjäl mig upp till matsalen idag med xD ja å emil hade lite tävling å sen höll jag fast i hans arm å då tog han svängen i full fart å vi båda flög som vantar typ. haha xP lagom smidigt.

aja. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha den vurpan hade jag velat se :P hoppas du inte slog dig allt för mycket iaf =) längtar tills vi ses den 8e november :D:D

2008-10-14 @ 21:03:47
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en vacker syn ;) tro mig. haha

2008-10-16 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0