081002

så gött å vara tillbaka i burkarna idag så man inte tänker så mkt :P min hjärna mår bättre då.
iaf så fick jag jobba med jonathan å jose. HAHA vilken dag :P

det började med att vi byggde in jonathan i en pall å satte massa lådor runt honom å sen körde vi runt med den pallen på trucken å skojjade med han att vi skulle sätta den i plastmaskinen å sånt xD

sen hade vi så tråkiga lådor å så var dom 1500 st så då började vi bygga på en grotta. jättefin blev den ;) fast vi hann inte riktigt bli klara för vi fick lite bråttom där vid em fikat att vi va tvugna å hinna med våran 20:a med :P

oh just det xD vi skrämde jasmin som fan! ja å jonathan låg där inne å gömde oss bakom några lådor så hämtade fitim jasmin å sa att han behövde hjälp där inne å sa att hon skulle börja ta några lådor där uppe. då flyger jonathan fram å jävlar va rädd hon blev xD hahah

Imon är det fredag :D vilket betyder att det snart är helg! MEN med erfarenheten man har av att jobba på burklossningen på retlog så vet man att man ska inte se fram emot fredagar för dom är värst... aja.

Så fort jag kollar på cypern bilderna lr blir påmind på ngt sett bara hugger det i hela mig å ångesten sköljer över mig. JAG VILL TILLBAKA eller åtminstone ifrån detta kalla jävla land! Om det ändå hade varit ett sånt uteliv i hstd.. det hela blir ju inte bättre av att det ligger en The castle club flyer framför mina ögon just nu :O

Saknar av hela mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0