what? wrf nu??!

Jag ärvde ett problem av mamma som jag hatat hela livet å som ja får om ja käkar apelsin, inte använder solskyddsfaktor på läpparna när ja solar å sånna saker.
Brukar drabba mig ungefär 2 ggr/år.

VRF JUST IDAG?????

så jävla ont gör det med.

Sitter nu här å väntar på att Emin ska ringa upp :) så har inte så mkt annat för mig än å blogga lite..

Soft dag idag. Tog med datorn till kontoret. så kollade på national treasure å surfade tills att vi fick gå hem vid halv elva :)
sen drog ja å janne hem till simon. Sen va vi tre så hungriga så blev hello å varm panini. så gott det är eller!!
Ut till Puttas sen. red ut en sväng (på 1h) med susanne å mia. FY satan va jag frös!! kunde knappt gå när ja hoppat av sen..
har hunnit med å handla med. det kallar jag å utnyttja sin lediga tid!

Kan du inte lyssna på mig med ngn gång???? blir så sjukt arg. Visst det är dina grejor. men jag behöver dom å ungarna är hos er typ varannan vecka lr ngt så ja tror dom överlever.

Om det nu blir som ja hoppas så lär jag iaf bli på bra humör ikväll igen :)
over and out.
//HannaPanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0