Vem fan fes i taxin :O?? disgusting!

I fredags var det då dags för Lernias årliga julfest!
Alla som jobbat under dagen samlades hemma hos Koffe kl 15.00. Blev lite öl å turnering i fifa.

kl 16 var det dags att åka bort till slottsmöllan.
Det hela började med gocart. Bland det roligaste jag gjort i mitt liv :D helt sjukt. vi sa då att vi ska köra imon med s jag hoppas verkligen på detta nu!!

Upp till ovanvåningen sen (kontoret) för å sänka några fler öl å dricka lite glögg. kl 18 var det dags för julbord.
Jag var dock ganska full på öl så fick inte ner så mkt xP vid kl 19 konstaterade jag å qvint att vi va rätt lagom packade :P hur fan skulle denna kvällen sluta??

iaf dog stämningen vid halv nio så då drog vi in till b&b. jag, qvint, lul å bislim åkte med amir. å han skulle leka lite rallyförare vilket slutade med att ja å lul krockade ihop med våra huvuden så vi både trodde vi skulle svimma å vi missade "precis" en husvägg :P

Satt å drack sen i ngn timme innan det va dags för bowling. Gick faktiskt helt okey för mig för en gångs skull :P

bort till underbar kl 11 för å träffa angie :) drog bort till bulls vid halv ett med koffe. Träffade Tobbe å stod å snackade lite skit :)
sen donken å taxi hem för ja va sleten :P

Igår hade Koffe 25-års kalas. mkt trevligt :) sen in till stan och mårtensson :) skojskoj!

så en lyckad helg måste jag säga.

jag vill ju gå på julskyltningen ikväll... men inte själv... så ja åker nog ut till päronen istället...

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0