varsel.

Fick reda  på idag att jag fått behålla mitt jobb just för tillfället iaf. Ändå är ja inte direkt glad. Tänker på ens kompisar som blir av med jobbet...

sen fick ja sms av en person innan som undrade om han fick ge mitt nr till hans kompis. å visst det gör mig inget så, men jag förklarade flera ggr för denna person i helgen att det funkar inte under dessa omständigheter. Det är liksom inte rättvist mot honom för varje gång vi kmr umgås med Han så kmr jag sitta å tänka att det är Han jag ville ha egentligen. Därför är det liksom ingen ide å ens påbörja "ngt".

Sen väntar jag spännt på ett telefonsamtal som ja ska få ikväll... det kmr antagligen vara ett negativt besked, men man kan ju hoppas.. det lät 50/50 igår när hon ringde iaf..

Nä om man skulle dra till Putte å ta å rida ut en sväng :) man får ju passa på de dgr man slutar tidigt.

Ska man våga ta med datorn till kontoret imon å kolla på film :P?

måste städa sen med.. usch vilken ångest...

va deppigt detta inlägget blev. En sak är iaf positiv. Jag slapp sitta med kent på möte idag iaf ;) haha. för jag hade ju varit sjukt nervös för det :P

Måste bara säga att det är synd att ja inte upptäkt hennes låtar tidigare, men Kat DeLuna har gjort flera grymma låtar ju :D Den nya med darin är grym! whine up, å sen har ja några till här med :)

Nä nu är det ju boston tea party! :)
Take care!

Kommentarer
Postat av: Martina

Världens bästa TV-program :)

2008-11-18 @ 22:14:20
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0