sprutor!!

Idag va ja ute på retlog för å måla våra truckar. Mkt slappt å najs jobb måste jag säga ;)
Han med å måla två motviktare å en anka. Så imon blir det den sista motviktaren å antagligen de andra tre ankorna.

Skulle ju dock inte förvåna mig om svenne kmr å säger att vi kan måla alla andra truckar med när vi ändå är igång..

På fredag är det julfest. Då ska ja för första gången i mitt liv köra gocart å det ska bli svinskoj :D problemet är dock att hur fan gör man liksom för man måste ju fixa sig innan, men hjälmen kmr ju pajja allt :P hum...

Blir nog underbar efter detta spektakel tror jag. Angie ska ju dit så då kan man ju inte missa det hela ;)

tkr att min läpp kan bli bra nu. hatar denna skit. gör ont. måste bli bra till helgen annars skjuter jag mig själv.

Varit å vaccinerat mig idag. Twinrex å sista poliosprutan. En spruta i varje arm. Gjorde inte ont faktiskt. Å denna gången slapp jag en domnad arm efteråt :) Jag satt ju dock å höll andan i panik som vanligt, men det är en annan del av berättelsen ^^

Jag har verkligen inte fattat att vi verkligen ska iväg. Känns grymt overkligt. Sjukt kul ska det bli iaf!! Tänk å få snorkla i norra barriärrevet?? bara en sån sak liksom ;)

nu skulle visst bengan ringa mig så bäst å sluta då.
over and out.
// Hanna.

- Jag var väldigt likgiltig första gången vi skulle ses. Men han e fan en fin grabb :)
jag hatar mig själv när jag börjar bry mig, då blir man sårbar å det är det läskigaste jag vet.... :/ konstigt med de erfarenheter man har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0