Likgiltighetsdagen?

Såg sällskapsresan för ett tag sedan och skrev ner denna väldigt sanningsenliga kommentar.

Vi Svenskar reser inte till någonting, vi reser ifrån någonting.

Den kan tolkas på vilket sett man helst vill.

Idag har varit en konsigt dag. Jag har liksom varken varit glad eller deppig. Har kännt mig någonting mitt emellan och jag vet inte varför.

Känner mig likgiltig inför allt just nu.

Totaly sick idag på jobbet. Gjorde 15 teu på 2 portar (7 pers). Sjukt rekord. En dålig dag gör vi 18 på 5 portar.

Imorgon är det iaf julfest! Jobba till senast kl 2. Gocart å sen ska ja bli hammered! Jag behöver det just nu känner jag. Brukar ju bli det när man festar med jobbarkompisarna så. haha. Ja dricker ju i samma takt som dom å fattar inte riktigt att dom tål lite mer än jag... måste ju bero på det eller hur?

Träffa Angie ute sen :) My beloved.

Utflyttningsfest hos mig den 25. vrf inte? ett ryck ja kom på idag. kanske blir så kanske inte.

Take care.

Wanna feel your body close to mine.

Kollade in Annas resedagbok nyss. Att man blir inspirerad. Sjukt mkt att se!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0