Hjälp mig!!!

Detta är allvar. Jag måste ha hjälp att hitta en låt :O innan jag blir galen.
- Det är en ny danslåt som brukar spelas rätt mkt ute (3 ggr förra lördagen på valentine).
- Det är ngn som har likanade röst som million styles lr ngt sånt som sjunger.
- Dom sjunger ngt med "you make me crazy when you..."  i ngn refränglikanande bit av låten :P

Jag måste helt enklet hitta denna låt innan jag kriverar! letar överallt :P snart lyssnat igenom alla låtar på p3's låtlista. HAHA.

Kommer en å ska provrida puttas imon å jag HOPPAS verkligen av hela mig att hon ska falla för honom!!!

sen är det fotbollsmatch på kvällen. :) ska bli skojj!

Utgång på det? man vet ju aldrig numera :P Simon å dom drar väl ut en kanske.

Boka allt på söndag då förhoppningsvis :D å så skicka in grejer för visum.
Jag längtar så fett mkt! men sen tynger ju det här med hästen ner en... måste verkligen få sålt honom nu.

nä fan nu får ja nog ta å lägga mig. Ska ju upp retlogtid imon igen ^^. varit en slapp vecka nu ju. lr idag jobbade ja ju där men blev inringd kvart över sju ^^

God night sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Johanna ( conciliapolare;) )

Kan det inte vara lady - crossfire vs al azif :)?

2008-11-14 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0