fredag 081031

oj oj oj oj ! Det är min kväll det.

Hem till Carro, allmänt med flum, beställde homedelivery ifrån pizzerian mitt emot xD

In till stan, hem till Tanne, chillade, va trevligt.

Bort till underbar. LÅNG KÖ! stod i den i 1 h. funderade på att gå ur den flera ggr.

Kom in. Träffade jeppe, va ett tag sen man träffade honom nu. Anna å Malin va där med :D Dansade å hade as trevligt och då kmr såklart en viss person å utan att veta om det förstör han min kväll för tillfället.

Jag går ner på toa för å sms en kompis. Då står där två brudar å bråkar å jag försöker vänligt tala om för dom att det är bättre att ta det imon å då blir dom flly förbannade. å ja säger ntg i stil med "oh dessa hstd fjortisar" för mig själv, men det hörde ju dom å jag var sjukt nära på å blir nerslagen samtiditg som dom tydligt sa att dom var ifrån sthlm. Så där skjönk chanserna att jag ngn gång ska börja tycka om sthlmare till 0.

Drog upp å dansade med angie å cissi. sjukligt kul :D

Hade sällskap hem med Tobbe å hans kompis å Tobbe va snäll å följde mig hem :)
Det är just därför ja skriver detta nu. Jag måste verkligen härifrån.

För fin! :/

Thats it for tonight.


T.O.A.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0