Försoffad!

Det känner jag mig nu. Ngt så sjukt!

Var på kontoret ifrån 8.15 - 10.00 å det enda ja gjorde vaå kolla film å spela spel på min dator xP

Fick i uppdrag å åka ut till retlog för å berätta för lul å bislim att vi ska på utbildning imon. Alla kollade rätt konstigt på mig när ja gick runt där i vanliga kläder xD Som om "e hon här på sin fritid den dumme fan!!"

Så imon ska ja dåpå ngn kurs för å lära mig ngn "maskin" som man har för å lyfta tunga saker.. har glömt namnet... men iaf så måste vi ha den utbildningen om man ska vara på Helens rör, så kommer la få åka dit å jobba ngn gång nu sen då.. köra långgods då med :S hjälp...

Håller på å boka flygbiljetterna nu då. Å krångligt när man gör det genom ngn resegrejs å inte själv, Men man får ju rabatt å en trygghet när man är där nere sen så det är ju bra det :)
Dyyyrt dock :S hoppas ja aldrig kmr köpa såhär dyra flygbiljetter till mina resemål efter detta xD

Idag har jag i brist på annat tagit upp mitt Need for speed spelande igen. Måste säga att ja e rätt grym för å inte spelat på typ mer än ett år.. oj va tiden går snabbt :O

nä om man skulle hugga en macka lr nått.

Tacke care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0