För jävla kallt!

Jaha. då har man gått klart den här traverskursen då. sjukt tråkigt å jag hoppas verkligen att ja slipper köra sån under ngt uppdrag, men jag lär bli tvungen...

Sitter här å käkar sånna där pastagrejor med saker i. Tomat å Oliv var det i de här. Dom glider väl ner, men mer än så va d ju inte ^^

Korpfotboll ikväll å vi är 5 pers. Hur F.A.N ska detta gå? Vet hur jävla slut man var förr, förra gången när vi bara hade en avbytare...

Bort till linehed sen. Kolla film. Blir nog kul :) va riktigt skoj igår. Sjukt flummigt emellanåt :P hahah. Får la gå dit bort, lr ringa efter skjuts ^^ (eftersom jag inte har lust med 3:dje gradens kölskador) för min cykel står ju där borta å den vill hem :P

Fick e-biljetterna idag ;D

Fira min älskade kusinvitamin imon som  fyllde 18, den 18! Grattis återigen :D sjukt ballt, Lina är Äntligen 18! :D

Att det är kallt. Bävar inför å gå bort till bilen i fotbollskläder i denna temperatur :S

Jag: Vadå "Hur förkortas en kätting???" Har letat igenom hela jävla boken å ser ingen förkortning :O
Jocke: Alltså med den där kroken (pekar).
Jag: Aaaaaaaaaaah! HAAH trodde han menade hur man förkortade ordet :$ hahahaha.

Sol å värme om mindre än 2 mån!!!!!! Kan det bli bättre??

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, du är för söt :D

2008-11-22 @ 15:25:28
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej kul med blogg:) var ska ni åka iväg???

kramkram Julia

2008-11-24 @ 21:57:25
URL: http://julkulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0