flyg.. flyg.. flyg... :S

Boka flyg idag? Finns tydligen inte så många platser kvar, så angie får fan skynda sig å ringa mig efter jobbet idag :O
Bara vi får sitta bredvid varandra. Annars skiter jag ner mig!!!
Drömde flygmardröm inatt :S inte gjort sen innan cypern nu. Men inatt satt ja inte på flyget utan det störlandade på vårat hus :S Behöver jag säga igen att flyga är inget jag tycker om utan ngt jag är tvungen att göra :P
å 22 h flygresa det är ingen lek för min del. haha

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHh det sitter en spindel på mitt förnster :O :O !!!! jag är livrädd!!
okey, back.. slog ihjäl han med en låda. så nu lär det väl fortsätta regna här.

vart fan va jag... ah just det. imon ska ja ta med min data till kontoret å verkligen chilla sönder ;)

Linda ska provrida putte ikväll med :)

Jag har ju kommit på mig lösning nästa gång ja ska flyga med ;P Pucko med mintu i. Ingen som direkt kmr testa om det är ren pucko i flaskan ;) att ja inte tänkte på det förra gången.. ?

nä om man skulle kolla film :)

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0