En tisdag i raden...

Mitt liv är verkligen som en bergochdalbana som går upp, ner, upp, ner....
Ena studen kan jag vara as glad, sen nästa stund händer ngt, läser man ngt, ser man ngt som gör att ja åter igen bara vill härifrån NU.

Kan ingen kul hända? Jag behöver verkligen det...

å kan ngn komma å köpa min häst???

Nu ska jag tröstäta Ben&Jerrys å kolla desperate...

Amy McDonald - This is the life. För er som är på bra humör.
Rufus Wainwright - Hallelujah. För er som behöver deppa men samtidigt vill lyssa på en sjukt fin låt.

För ett år sen mådde jag fysiskt as dåligt, men va skönt det ändå var å bara tänka på å käka tabletter, dricka litervis med vätska/dag å att bara gå lite grann. Vill absolut inte vara med om det igen, MEN slapp alla jävla problem ja har just nu som bara suger musten ur en psykiskt... :P

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0