En helt vanlig söndag.

Idag hade jag sovmorgon. Så skönt :)

Åkte till stallet vid halv ett å fixade åt Putte å Marcell. Sen tränade jag för pierre kl halv tre.
Gick superbra :) Var längesen ja tränae för honom nu och hade tyckte det var stor skillnad på Putte till det bättre :)

Red mkt öppna å sluta, förvänd galopp å lite byten å putte gjorde allting bra fast att vi inte gjort så mkt sånt på ett tag ;P

Efteråt skrittade ja av ute å pappa va med å tog lite kort. Blev as bra med solen som höll på å gå ner :)

Varit nere vid stranden å fotat lite nu sen med. Solnedgångar är nog bland de vackraste som finns :)

Nu ska ja nog kolla på en film i väntan på käk.

Take care.




oh boy
you make me feel like
oh boy
you really turn me
on boy
and I don´t know what to do
i really really want you

you make me swirl
like a tiny little pearl
i will patiently wait
until you´re done
with that other girl


Nu har ju jag för längesedan kommit på att denna grabb är ingen att inleda ett förhållande med. Fast att jag skulle kunna gifta mig med honom egentligen, men för mitt eget bästa så nej.
Vrf finns det vissa som verkligen finns kvar i ens hjärta för evigt?
Jag tycker 2 ½ år är sjukt lång tid att fortfarande känna det samma varje gång ja träffar han. :/

Fast nu ser jag fram emot en ny vecka :D å angie har ju 20 årsfest på lördag :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Grymt så fin han är! :) hur går det med försäljningen. Tycker inte att han borde vara svårsåld =/ PUss

2008-11-04 @ 20:00:36
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis i efterskott/förskott! ;D

2008-11-04 @ 20:09:54
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0