En helt galen helg :D

Det hela började med att vi i torsdags drog hem till darko på förfest. Det va jag, bengan, qvint å koffe. Spelade ölspelet å de hade tydligen fått för sig att fyla mig så jag fick alla deras 5:or å 6:or ! Sedan bar det av till foxen å karaoken. As skoj :D massa folk, flera man kände. Sen blev det valentine å massa dansade :) Drog hem vid tvåtiden..

Fredag, upp å jobba. lagom sliten ^^ Tråkigaste jobbet ever. tur att det bara är imon med.. därefter hem, byta om, till Puttas, handla, hem å byta om igen å sen korpenfotbollsmatch. Vi fick stortspö för dom va as grymma! Men det var kul :)
Sen hem igen å mötte simon vid tio så cyklade vi in till stan å mötte qvint å janne vid chateau lounge. Satt där å tog några öl å snackade massa skit :) Vidare till B&B sen för en riktigt spännande bowlingmatch :P Spelade till halv tre. As kul :D massa segerdanser :P haha

Upp vid tolv igår. tog bussen ut till hdal å sen vidare till Puttas. Emelies kompis var med i stallet å nu ska hon provrida putte på tisdag :D Red ut en sväng på busfröet ^^ hem å fixa sig sen bort till angies 20 årsfest. Massa trevligt :D Bästa folket å god mat :)  Vidare in till stan sen och morfars och sedan valentine. Dansade satan :D as kul!

Vaknade av att elin ringde vid halv elva å undrade vart jag var. Så bara å dra på sig ett par byxor å jackan å gå över med klippmaskinen. Nyvaken som ja va märkte jag inte förrän jag va påväg hem igen att jag mådde as bra ;D Inte bakis för fem öre. Helt underbart!

På onsdag blir det antaglien planering inför Aus :D om ja nu inte måste byta till vinterdäck på olof då istället...

Nu sitter jag hos päronen. as mätt å vill tacka er alla som medverkat för denna sjukt roliga helg :D !

Vill inte jobba å göra klart resterande 6000 kuvert imon -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0