BAAAAAKIS!!

HAHA hur lyckas jag! Fick reda på vad låten hette igår. Tänkte att det kmr jag ihåg å skrev inte in det på mobilen. Å nu har jag ju glömt det xD

Iaf började gårdagen med att jag drog hem till simon vid åtta. Var ja, qvint, janne å simon å sen kom angie vid halv tio :)
Blev lite ölspel å denna gången fick inte ja dricka heeela tiden ^^

Taxi in till stan sen å ja å angie drog till morfars. Mkt folk, men vi hittade en bra plats å stå på å kolla in folk :)

Valentine sen. Jag å angie sitter å chillar i en fotölj å så kommer Tobbe å hans kompis Emin :)
Dansade som fan :D sen kom cissi å andreas så dansade med dom med. Men va riktigt trevligt å dansa med tobbe ;) sen drog han till b&b för å snacka med sin brorsha så ja å emin dansade å flummade oss.
Fick reda på en del rolig info ;) hohoho. Höjde mitt självförtoende lite å sånt e ju aldrig fel :)

sen hade jag å Tobbe följe hem "som vanligt" :) Han förväxlade angie å cissi å fick för sig att det var angie som va ihop med andreas å grejer xD å han gav sig inte förrän jag överbevisade honom med bilder på facebook :P haha

Nä men jag gillar hstd just nu ;)

sitta på lerniakontoret å mögla imon är väl dock mindre kul -.-

Go angie, go angie, go angie ;) hahaah kör hårt bruden! :D

sjukt jävla bakis är jag +( :S

Nickelback - Gotta be somebody.


Tack Johanna :D !!!

http://www.youtube.com/watch?v=ibI7YGxp7Dc

Kommentarer
Postat av: Sandra

you and me on msn later....bring me all the details ;)

2008-11-16 @ 18:18:24
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0