Vet inte ?

Träningsvärken är lite bättre idag, alltid ngt. Hård vecka framför mig nu :P fast ska bli kul :)

haha hade en konstig dröm inatt xD jag skulle ringa tll lernia av ngn anledning. å så sa ja att det hade gått bra på jobbet i fredags å så sa de att "du skulle ju inte jobba då bara vara där å kolla" xD å massa annat konstigt haha. fattar inte vad jag fått det ifrån.

jättefint väder ute å här sitter jag framför datorn. jag blir rastlös av att inte ha ngt att göra, men samtidigt likgiltig å bara orka, jag går å lägger mig istället. ngn mer som blir sån av att inte ha ngt att göra :P?

Edblom åker till cypern idag ;/ jag vill oxå!!!!!!!!!!

humpf. .

Det är bara väldigt tomt i mitt huvud. Känns typ konstigt.
Jag brukar ju bli knäpp i veckor ^^, men allt är normalt. Det är rätt skönt faktiskt.

Jag läste en grej på en presentation nyss. "Vill du ha Rosen måste du acceptera taggarna" faktiskt klokt skrivet.

På ett sett skulle jag vilja kolla in i framtiden för att få reda på vad som kommer hända, men då hade man säkert bara blivit deprimerad. Det hade jag iaf blivit om jag för 5 år sen fått se de åren som gått nu :P haha. Fast inte pga mina vänner (L) utan pga andra saker.

Vissa grejer verkar vara menade att gå åt helvete. Kommer nog alltid att vara så.

- It must have been love.

vrf är mina inlägg ofta sånna att de börjar jättepositivt å sen blir de bara deprimerande. nog bara för att jag börjar tänka för mkt.


Kommentarer
Postat av: Martina

haha jag känner igen det där fenomenet :P ens hjärna blir typ överaktiv (och negativ :P) när man har skrivit ett tag!

2008-05-04 @ 17:30:55
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0