Valborg!

Förfest hos krille på nyhem. najs :) bara det att bengan inte hittade hem till mig så hon hade varit i stan och körde hem och vände för å höra efter vägbeskrivning xD hohohoho det var SKOJJ xD
aja väl där vart det tvspels tunering lr ngt ditåt :P jag vann en omgång faktiskt ^^ rätt stolt över det. hehe.

sen vid 11 drog vi till underbar. å jag hade vip så det var himla najs :)
Aldrig mer att jag ska dricka ngt med citrus i ihop med sprit. tål nog inte det :S
aja vi dansade å hade as skojj :)

träffade conny å tobbe :) var ett tag sen man träffade de nu. va riktigt skojj :) visade sig att Tobbe bor ngnstans åt samma håll som jag så hade sällskap hem. Var kul å gå å snacka med han :)

vaknade vid nio i morse. å sen tog ja buss ut hit till haverdal. så nu sitter man här å mår lite bakis ^^

ska till stallet å rida lite sen å nicka ska fota :) sen ska vi grilla ikväll :) fast jag måste lägga mig tidigt... typp halv sex, sex ngt sånt imon ju :P

va fan hände xD jag har inte riktigt smält det än tror jag... ^^,

nu kanske jag ska ta å käka lite.
take care.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tror bestämt att det är ngn som har lite o förklara sen ;) tack för en kul kväll tjejen :D

2008-05-01 @ 18:43:12
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0