Rosa moln.

Anders undrade innan vi slutade idag vrf jag hela tiden gick runt med ett litet leende på mina läppar. Jag svarade inte utan gjorde ngn glädjegest av ngt slag å gick vidare :)

Vad jag älskar å sväva på lite rosa moln idag. det behöver vi allihop :)

- jo men jag åkte in hit istället för det är trevligare å prata med dig :) (å sen lite till som faktiskt är privat ;)  )

det jobbiga är att jag vet inte hur jag ska tolka det hela :P jag är kass på sånt här :P

jobbet är iaf bästa platsen på jorden ;)

Jag å mina buddies var riktigt duktiga å tömde tre 40:or å en 20:a. Det är inte illa ;)  jag har dessutom för första gången loggat in på mitt loggin. så nu finns det pallar med min sign på ute på lagret. Det ni ;) haha - skadad!

ojoj desperate snart ju! höll på å glömma bort det helt i mitt tänkande ^^,

Afterwork med Lernia imon på Harrys. Blir nog skojj :)

have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0