nattsvart.

Har egentligen inte så mkt att skriva.

dagen började med elfel och strejk i hamnen :P vid ått hade vi fått containrar iaf så vi hade kunnat börja jobba, MEN vi hade inte ngt ljus i byggnaden förrän vid 9 ;P så ja de två första timmarna gjorde vi inte allt för mkt. satt å tjötade å busade lite. vi var iofs ute å sopade utanför, men det var rätt slappt.

dagen har gått hyfsat fort ändå. fast att jag inte trodde att den skulle göra det när det visade sig att Han som får mig att rodna ( :$ ) skulle köra skjutare. Fast blev ngn pratstund iaf :)
Gud va patetisk jag känner mig :P

å jag har ju blivit sån iom alla motgångar att jag vågar inte låta ngt komma riktigt inpå mig. så fort jag känner att jag börj känna lite för mkt tänker jag direkt att det kmr ändå bara gå åt helvete så släpp skiten Hanna.
men jag tycker att jag kunde få ha lite tur den här gången. det är liksom inte som det brukar vara :)

nä usch jag är vrålhungrig. man kanske skulle fixa lite krubb :)

- wish you were here...

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0