mitt nya liv :P

Hittade denna faktaruta på ngn sida.

FAKTA OM BILTEMAS LAGER I HALMSTAD

Lagringsyta på 50.000 kvm
85 personer anställda
75-tal truckar
116.000 pallplatser
10,3 km truckgång

Fattar ni hur många mil truck jag kör om dagen :O det är liksom inte en gång man kör igenom alla gångar. Speciellt en dag som igår och idag när man kör långtruck å bara rejsar runt med pallar hela tiden.
Sen tycker man det låter mycket när de säger att vi har 1000 pall å köra ut, men om man då ser till hur många det redan finns :O ojoj!

idag kom vår arbetsledare på ett mkt dumt system som gjorde att en städare inte hade ngt att göra under mestadels av tiden, medan de andra två fick köra röven av sig + att det endå inte gick at ta sig fram i vissa gångar -.- Protest imon! Fast ja ska se till å köra långtruck halva dagen hade jag tänkt :P

men iaf när jag satt där vid wellpappkomprimatorn å möglade så fick jag mig en väldigt trevlig pratstund ;) ojoj ^^, alltså fbg e trevligare än hstdbor :P å det är väl bäst att jag skriver vbgare oxå annars skulle väl viktor halvt slå ihjäl mig om han skulle råka googla upp denna sidan ngn gång i livet :P
Han ligger så back på gentjänster åt mig nu sen han fick låna pengar av mig idag.

ajaj va mkt jobbtalk det blev. Men jag har inget bättre för mig ;P

han där ifrån fbg e iaf ngt å vila ögonen på ;) å det bästa av allt "igår åkte jag igenom haverdal å så kom ja på att fan jag hade ju redan frågat vart du bodde i fredags å d var väl där" ngn tänkte på mig när han åkte därigenom ;P

1 -0 till mig lr hur brudar ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah du är ju söt :P

2008-05-09 @ 10:35:19
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0