Jobbet :)

Idag har varit en chill dag på jobbet :) typ mest softat runt i gångarna på min truck utan att ha allt för mkt kartonger å plocka upp. Tiden har gått rätt fort oxå för att inte ha så mkt att göra.
Imon blir det annat dock :S hela tomplatsen framför högstaplingspallställen är knökad med grejor som ska ut på lagret = mkt som ska skickas iväg oxå = mkt tomkartonger till mig :P

Det är sjukt skönt med nytt jobb! Aldrig mer att jag ska sitta vi en telefon på jobbet. Fan va tråkigt det var. Visst ibland kunde man ju råka på ngn skön prick å tjöta med, men utöver det var det bara för arbetskamraterna man gick dit :) Absolut inte för lönen iaf xD
Nu kan man iaf säga till sig själv om man inte orkar gå upp ur sängen att "Hanna fan du kommer förlora mkt pengar idag om du inte går upp NU".

Vet ni vad jag ska införskaffa när Junilönen kmr?? Högtalare å basrör till Olof :D Woho! å jag måste ju se till så att jag får å göra på jobbet så det vore ju skamligt om jag köpte det ngn annanstans än Biltema :P

Såg en riktigt räääälig guldig rattmuff idag xD haha!

Nog för idag.
Take care, bli miljonär.



Alla har vi våra hemligheter.
Vissa delar man med andra.
Vissa endast med någon
och andra endast med sitt eget samvete.

Vilka ger mest problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0