Helt slut ;O

Alltså värre(?) än såhär kan det nog inte bli xD

jag tror jag har fått MINST 3 vattenflaskor tömda över mig idag. varav en uppdelad på i mina brallor, under tröjan å huvudet :O fitim drog in mig i en contatiner å jonathan (arbetsledaren) bara stod å garavade. inte snällt :P
senare la de mig över rullbandet å band ihop mina händer å efter lunchen på bandet igen å satte igång det å jag kom liksom ingen vart :P då passade de på att typ kittla mig as mkt :O ja låg där så skrek xD så ställde de frågor å om jag svarade fel kittlade de mig ännu mer :P
sen rövade jonathan in mig i en container å skulle kittla mig ännu mer nä jag varit lite ironisk ;P ojoj va dom e känsliga ^^
d värsta är ju bara att jag har inte så mkt å säga till om :P

sen hade de budgivning om mig. å tyckte det var jättekul å hålla fast mig å kladda på min arm. så de kom fram till att jonathan ägde mig å fitim va min skötare. ohh ja :P
Fitim: Hanna hörde du hur klockorna ringde? xD
Jag tänker inte berätta vad som ligger bakom den kommentaren, bara att det är barnförbjudet :P

sen var jag ju tvungen att ge igen på viktor så jag tömde en hel vattenflaska över honom med xD hoho.

å fast att det låter som att vi inte har jobbat så hann vi faktiskt med att tömma alla 3 containrarna som vi skulle :P bara tunga kartonger idag. först 27 kilos sen, 19, 8 (räknas inte) och 20 kilo.

å micke den jäklen ska fasen få imon ;O han gjorde bara allt värre för mig ju :P tycker han kan vara på min sida xP
Jag: jag har ju sagt förlåt älskling ^^
Fitim: jo men du säger ju så till alla :P jag vill ju vara den enda xD
Jag: nja xD
Micke: haha hon har sitt lilla harem här ;)

Dagens bästa viktorskämt:
Sara:
vrf har du en "blandat gods" etikett på din vattenflaska.
Jag: jo det är lite vitsigt ^^
Viktor: HAHA å sen kan du ha "bred last" på rumpan å så kan jag ha "farligt avfall" på min rygg.

Tack för att ni gjorde min dag grabbar ;D å passa er imon :P

nu ska jag nog laga mat.

-sötnos. Glad  :)
speciell.

Håll i pengarna nu hallicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0