Galen kväll!

Det började med att angie å bengan kom in till mig å sen gick vi bort till kristian.
va lite dött till en början :P men sen drog melodifestivalen igång så då drog vi in till några tjejer å kollade. sen ville suzette att jag skulle komma å hälsa på henne. så gick över vägen å hem till johan där de förfestade. va där en stund å sen drog jag tillbaka igen.

sen drog vi in till stan :) å kristians kompis fixade in oss på moon :) å det var grym musik för en gång skull! å vi dansade som fan å fulade oss med de där lysande drinkpinnarna. folk måste ju trot att v gick på ngt xD men sjukt skojj! vet inte hur mk fula grejer vi gjorde xD hoho.

kom la därifrån vid tjugo över tre å sen var det matköp å hemgång. å det tog lång tid xD

sen när vi väl kommit hem. så inser angie att hon glömt sin väska när vi satt i några buskar å kissade xP så hon lånar min cykel å cyklar in till stan igen vid 5 p+å morgonen.
jag har inget minne av att hon kom tillbaka igen fast att hon hade pratat med mig när hon gjorde det xD

Liseberg den 6 juni :D superskojj!! sen partyparty i gbg ;)

nu var det visst käk :) vrålhungrig så det sitter fint!

imon e d jobb igen :) skojj!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tack för den antagligen mest galna kvällen på ett bra tag :D:D haha ojoj, ja folk måste trott att vi vart galna hahah :D

2008-05-25 @ 22:43:49
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0