Fuck denna dag :P

Idag har det inte varit min dag.

Först fick jag en låda i huvet. Gjorde AS ont! sen glömde anders stängs dörren på min trälåda. så den dunsade in i ett pallställ, jag råkade "gnida" mina krogar där bak mot en pall när jag skulle svänga å det värsta av allt var när jag skulle svänga å råkade nudda en metallkant (å det HÖRS) å hela maxkompetens stod å hade möte just där xD HJÄLP! jag ville bara gå hem :P

sen skulle jag köpa cykel ikväll, men där var stängt -.-

Grattis Bengan som fyller 20  idag !

Underbar på fredag tydligen :) ska bli skojj.

Den kramen å den kyssen. ojoj. Det kändes verkligen att han menade dem. lr hur man nu ska beskriva det, men ojoj ;)
-T.O.A.O

Nog om drömmar ;) nu ska jag ta å laga köttfärssås.

take care.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack tack :)

2008-05-13 @ 12:53:47
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0