Fredag.

Igår va en najs dag :)

jag, sarah, niklas å jonathan(vart han nu tar vägen emellanåt...) hade port 16. Gillar å åka på rullbandet när det inte finns så mkt annat å göra :P

under flera tillfällen under dagen var det bara jag å sarah. å vi hann ju med lika mkt utan grabbarna :P
vi var båda trätt sletna efter veckan så var mkt flumm :D garvade så vi nästan började gråta när vi skulle sätta på bögband på lådorna :D
micke kom emellanåt å tyckte det var ganska roligt å kolla på när vi jobbade å inte han :P fast han fick allt hjälpa till lite ngn gång så han kom inte riktigt undan.
å jäklar va den grabben kan sjunga :O typ fint!

vi han tillslut med å tömma våra 3 conatinrar iaf, fast att det var rätt pressat på slutet. man vill ju inte ha övertid en fredag :O

Film på kvällen med camilla, cecilia, angelica å bengan :) Å på tal om det måste jag införskaffa en lampa till min cykel xP hann precis väja undan så en polis inte såg mig på vägen hem där mitt i natta :P

ikväll blir det lite party :) ska bli skojj!

å nu ska jag städa. mindre kul :P men jag är faktiskt taggad xD haha.

- Lite inverkan har jag på dig iaf ;)
ojoj, visst har du det ^^,

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0