Första dagen på containerlossningen.

Alltså man får ju fasen inte en lugn stund på jobbet :P
antingen ska man lyfta lådor lr så har man rast, men då ska alla driva som fan med en :P

först hade vi möte med alla som var maxkopetens innan och jonas och svenne.
å vi ska få nya bralls ;) dom e riktigt snygga!

efter fikat var det dags å börja jobba. fick vara på stationen där de har ett rullband. så en står inne i containern å lägger lådorna på bandet å sen står vi där ute å tar denm å sätter de på pallarna.
å jag kan säga att jag känner redan av min stelhet i mina axlar :P
först ett ex antal 16 kg lådor. sen skulle vi fylla 77 pall med 9 st lådor på vardera som vägde 19 kg st. ^^.
När vi sedan fick 800 st 8 kg lådor kändes de som en baggis ;P

alltså det var en grabb idag. vadå att han limmade på mig xP inga namn nämnes. jag hade rätt kul åt det xD HAHA
jag fick inte ens vara ifred å snacka med jonas. då är det illa xP

Att det kmr bli vattenkrig i sommar ;)

å vi ska ut å käka med jobbet om två veckor :) ska bli najs! se vem som blir fullast xD Jag satsar på anders xD

Telia har slutat funka så jag är rätt isolerad :S å jag måste ha tag i angelica. hur fan ska jag lyckas med det :O FAN!

nu ska jag slå sönder min mobil. Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Cassie

heej ;) vi har bal nästa söndag. den 25:P..aaah nervöst!

2008-05-18 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0