Firmafest :D

Firmafest igår :D
Träffade Emelie å Davie vid sture å vid klart över sex var vi framme på Harrys. Jag hade beställt kycklingvingar :) så gott det är !
Lernia bjöd på mat å två dryck så det var najs ;) blev massa snack om saker mellan himmel å jord å janne hade fått i sig lite mkt så han sa hela tiden hur snygga jag å emelie va xD HAHA

Blev dags för musicquiz kl 21 sen å anders å jonas skulle ha med mig i sitt lag å simon var med oxå. Så jonas tyckte vi skulle döpa laget till Hannas boys (+ Hanna) xP
Sen drog anders fram visakortet å frågade vad jag ville ha :P så ja bara ah men jag har redat druckit mina två drickor som vi fick :P så han bara äh men klart jag bjuder xD haha. inte varje dag man får drink av chefen xD
Jonas gick loss för fullt sen när quizet drog igång å dansade å hade sig å jublade när han visste svaren :P för att citera honom själv "jag är alltid den som blir fullast när vi har kickoff" :P

sen bjöd fitim oss tjejer på shot :P å så visade det sig att han beställt TP :O men jag klarade den ;)
vid halv elva bestämde vi oss för att dra på "efterfest" hemma hos kristoffer å när vi lämnade jonas å anders kvar på harrys gick jonas ögon åt skilda vägar xD

Väl hemma hos krille blev det champange, men jag tog bara lite :P Alex, koffe å fitim groggade å grejade.. hur dom nu pallade :P
vid halv tolv var jag sjukt trött å det var emelie å fitim med så då drog vi hem. sen somnade jag vid 2 typ :/ Kan verkligen inte sova när jag druckit lite :P

Idag på jobbet var alla måttligt sega ;P

Fått köra mkt motvikate idag å staplat grejer å sånt :) å misslyckades inte med en enda pall ;) det är bra för å vara sleten :P Micke kom dock å distraherade mig lite ngn gång sådär när han inte hade ngt bättre för sig :)

Simon: Did he really said to you that ................ Ohw ;) I think he is a little into you ^^,
haha Hanna visste inte riktigt vad hon skulle säga utan sa ngt i stil med att I have no Idea I'm not good at that sort of thoughts xD

Dom rosa molnen består ;P

å nu ska jag SOVA! 4 h sömn har gjort mig ngt sleten :P

Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingen shotta TP som hon..Hanna, ja sa Hanna....
Kommer du ihåg? ;)

2008-05-30 @ 23:52:18
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0