Close to death.

Var riktigt nära att jag fick cs 20 st 24 kg lådor över mig idag.
jag stod inne i en container som var väldigt dåligt lastad. All last lutade mot oss...
å jag börjde mig ner å skulle ta en låda som stod på golvet å som inte stöttade ngn annan låda. då hör jag paul skrika på mig så jag reser mig upp och ser hur lådorna är påväg emot mig. sen nästa sekund drar han tag i mig samtisigt som jag hoppar därifrån och bakom oss hörde man bara ett dunder när alla kartongerna störtade ner i golvet.
ojoj. då kände man sig inte allt för stor. vi tog fram den understa lådan senare och den var MOS och då var den full med metallgrejer... :S vill inte veta hur jag hade sett ut....

annars har väl dagen varit helt okey. fast jag kmr drömma mardrömmar om högtryckstvättar inatt. fick en 45 fotare som innehöll 1692 lådor.... det tog 5,5 h å tömma det aset! det började med att vi stod i en halvtimme å inte visste hur fan vi skulle få plats med 24 på en pall heller, sen blev det 21 tillslut.
Ett tips. Köp inte de små högtryckstvättarna i blå förpackning. Spec inte de med kanske skadad låda. Hett inside tips.

oj va klockan gick :O bäst jag lägger mig snart om jag verkligen ska försöka cykla till jobbet. Viktor sa att han skulle dansa naken den dagen jag gjorde det xD kan ju vara värt att gå upp lite tidigare bara för å skämma ut honom lite :P

om bara ngn kunde falla för mig som lådorna gjorde idag ;P som viktor så fint utryckte det när han tappade en låda idag. Jag vet ju vem jag hade önskat :) fast bäst att bara drömma.

Dagens hjälte: Paul
Dagens sämsta viktor skämt: Har faktiskt inte orkat lyssna på honom idag...
Dagens höjdare: tränade för malin med Putte å han gick sjukt bra :) ni skulle sett hans bakben ^^,
Dagens skitgubberesultat: 3-2 till mig ;)
Dagens hatobjekt: High pressure washer.
Dagens mest använda smeknamn: älskling, broshan, bögbandskillen. (olika personer så ni inte misstolkar :P)


God natt.

Nu ska jag drömma sweet dreams om ett visst leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0