Byten i vart 4:de :D

Idag var viktor tillbaka ifrån sin sjuka, så man har fått stå ut med den riktigt låga humorn hela dagen ;) kvaliten på skämt för att få mig att skratta har garanterat sänkts ifrån låg till ja enligt viktors egna utryck "Låg, lägre, viktor". Där ser in ju själv kvaliten xD hoho!
men sara, viktor, anders å jag är nog de flummigaste medarbetarna de haft ^^ fast vi gör ju vad vi ska så spela roll. vi har lätt roligast :)

idag har jag lärt mig köra en ny truck :P långgaffeltruck, plocktruck lr va man nu vill kalla den. de ser ut som små tåg så tuffar runt iaf :P

Vet ni ? häromdagen när jag skulle köpa ketchup. Vet ni vad skillnaden var i pris mellan felix 500g å 1000g? 1 kr !! helt sjukt! Nog för att det brukar vara billigare att köpa större förpackning, men det där var väl lite å ta i :P men jag som har så "stor" kyl köpte såklart 1kg.

Tränade för malin ikväll :) Vet ni vad?? ;O ja å putte gjorde byten i vart 4:de. skulle varit i vart 3:dje men jag räknade fel ^^. Så fina byten har han aldrig gjort :D Några ggr såg jag frambenen långt upp å framför han tom :D tror vi fick plats med 3 lr 4 byten längs diagonalen. det är inte illa för å vara första gången ;) vi lyckades få till 2 st i vartannat med :P å sen gjorde putte sj två på raken ^^, han blir ju lätt lite taggad, hehe.

Fan va mitt liv e bra just nu :D allt känns så jävla bra.

Woho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0