Biltema.

Första dagen på biltemalagret idag :)

man hade ju lite sömnsvårigheter inatt av nervositet alltså :P men jag blev sjukt lättade när jag kom dit å såg att jag skulle få köra en led/åktstapalare lr va fasen den heter. :) så har varit en chill dag ;D kört rundor med den å plockat upp kartonger hela dagen :P

folk som jobbade där var trevliga med :) var en tjej å en kille till ifrån lernia som körde samma grej som jag, som ja snackade mest med. På rasterna va d skitgubbe som gällde å ja va lätt sämst :P
va två killar till som jag hann snacka lite med när man möttes i gångarna. de va oxå schyssta :)
sen visade det sig att emil som gick i samma klass som mig på getinge oxå jobbade där..

nu ka man iväg till angie å så blir det taccos å film :)

Innan hade jag ju inget å jämföra med. Men allt jag sa innan stämmer som fan ;P

Nää om man skulle gå ner å byta om kanske.

Tjing tjong ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha nääädu, inte än..har pappas gamla jobbmobil tills jag har råd att köpa ny telefon..så får nog dras me den tills juni iaf :) menmen..

2008-05-03 @ 21:26:39
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0