Bästa på länge!!

Denna dag alltså :D Har nog aldrig haft så kul på jobbet någonsin! Har typ skrattat konstant haha!

körde och städade på förmiddagen å det var as chill för vi fick köra på det old fashion way :) bara för att högsta bossen kom på besök ;)
aja här börjar det sjuka ;O
jag stod å tömde min låda så kmr anders å bara "HAHAHA har en grej å berätta" då hade tydligen en kille stannat honom å frågat vad jag hette å om jag hade pojkvän xD HAHAHAHAHHAHA jag låg dubbelvikt! vilken looooser!
sen levde jag på det tills efter lunchen :P

körde långgaffel då ihop med anders å micke. å roligare människor kan man ju leta efter xD de (som alla andra) gillar å jävlas lite med mig så de snor min nyckel till trucken å grejer :P
sen iaf så när jag ska hämta två pallar så stannar två killar mig ifrån maxkompetens å bara "e du kompis med han där johan?" (Sacha ifrån plönninge :S +o( ) ja bara öhh näää han kmr typ fram å partar med mig ibland med jag fattar inte riktigt vrf xP
iaf så tyckte de att det var jättekul å retas med mig å säga att vi var ihop å grejer å att han ville ha mitt nr å grejer :S då ville jag slå dom :P
sen visade det sig att de ena hade gått på LBS å var med på balen :P å kände jeppe. å den andra hade gåt fordon å kände Linus xD HUR lyckas jag :O
han som gått fordon e rätt fin ;P hoho.

Jag fick en ide idag. jag tänkte skicka in den som programide tiill tv3 för de sänder ju bara massa skräp.
"Pimp my forklift" ska det heta xD anders e helt på iden xD haha

Eftersom Viktor var ledig idag får det bli ett Dagens sämsta Micke skämt:
(För er som inte vet så finns det olika avdelningar på Biltema och i vårat lager som heter typ BIL, FRITID, BÅT å så.)
- Vi som jobbar här på retlog får iaf mkt FRITID och dessutom har vi nära HEM ;P
ojoj, herregud :O

Imon ska då de flesta som varit maxkompetens gå över till Lernia och vi ska oxå gå över till containerlossningen. å så kul som vi hade med de grabbarna idag så ser jag fram emot det som fan :D

hade ju inte tänkt gå ut imon men nu hade jag fått vip. så nu känns det lite dumt å inte utnyttja det ;P fan va de känner på sig alltid att jag inte är på partyhumör å skickar sånt till mig xP

ha d kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0