50 lök.

Imon kommer tydigen HögstaHögsta chefen på besök, så de skulle jobba övertid å städa ikväll xD haha. fan va glassigt vi kmr ha det imon ;)

När jag mötte en annan truck idag så körde den över en sten som i sin tur skjöt som ett pistolskott mot mitt ben. AJ!!!! Trodde fasen det blev ett hål i benet! så nu har jag en röd ring typ på mitt ben :P

Dagens sämsta Viktorskämt:
Jag: Vad fick du den för då?
Viktor: Nja en 50 lök.
Jag: Aha.
Viktor: Alltså riktig lök, blir ungefär 20.90:-
Ohh nog sämsta hittills :P

å fan vad han fuskar i skitgubbe :O hittar på sina egna regler hela tiden, sen när jag gör likadant är det fusk :P imon e han ledig så då ska jag spöa skiten ur anders hade jag tänkt.

Okey att jonas brukar skojja till det. Men jag vet inte riktigt om man vill höra "Tjena snygging" ifrån honom när man hejar på honom :P tkr nog att gränsen gick där innan vad man säger till sina underordande :P
ska få nya brallor imon iaf, för de andra paret jag fick sitter inte riktigt uppe xD fast vem vet, man kanske blir jättepoppis om man kmr till jobbet med dem ;P

ohhh va stolt jag var över mig själv idag :D Jag lyckades byta batteri på min truck aldeles själv ^^ Kom ihåg hur man styrde den där maskinen å allt ^^.

tränade för malin ikväll :) Gick fint :) Putte börjar få riktigt luftiga å fina byten nu ;)

ja det var min dag det. Nog tjatat!

imon ska jag ta mig i kragen å cykla till jobbet. det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0