1 månad

Idag var det 1 månad sen jag började på biltemalagret. min bästa månad på länge måste jag säga :)

pratat mkt med Sweety idag :) Bytte med viktor innan fikat så jag fick köra lite långgaffel å det hade jag inget emot ;)

Jag: du förföljer minnsan mig ;O
Han: ååååh nej! det är du som förföljer mig din lilla stalker ;)
lite kul ska man väl få ha :P fast sen när det inte var min mening å köra in i samma gång som han så råkade det bli så ändå hela tiden xD 

tränat för pierre idag å igår. Putte var riktigt fin på slutet idag :) gjorde mellantrav å allt ;)

betessläpp på söndagkväll efter tävlingen. ska bli skönt å slippa mocka ;P

nu ska jag sova :) sååå skönt!

jag hade ju gärna gått ut en sväng på fikat ;) men jag vågade inte riktigt :P

å vrf är det så att så fort man börjar känna lite för ngn så fastnar vissa ord. lr grejen är att man kan säga dem till andra på skojj, men sen när man ska säga dem till ngn Annan å mena dem så fastnar dom i magen :P
kan ni förklara detta? :P

nu ropar min säng på mig :O God natt!

Kommentarer
Postat av: Slampbob

KAN DIN SÄNG PRATA!:S

2008-05-30 @ 22:29:41
URL: http://ultimateblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0