What to do ;P ?

-Tror du att jag är din privata grej, som du ringer till när det behagar dig?

-I'm just another piece of art in his gallery.

Frågan är om man ska vara upprörd över det, lr om man bara ska ta tillfället i akt att man är lite poppis för ett tag ?

jag kan inte riktigt bestämma mig xD Äh va fasen! jag har faktiskt slagits mot dessa tankar 2 ggr tidigare vad gäller denna människa, så tredje gången gillt va fan! Go for it. Girls just wanna have fun ;)

sovmorgon imon :) skönt! fast så sjukt segt å jobba kväll.. som tur är så är det flera som jobbar dag i vanliga fall som jobbar kväll nu, så man har lite folk å snacka med :)

nä ja e faktiskt lite trött. om man skulle ta tillfället i akt å sova 11 h för en gångs skull :)

God natt sov gott på er :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0