Vi Vann :D

Jag vet.. jag borde sova nu :P men ja måste bara få skriva liiite :)

Tävlade på hsd fältrittklubb idag. Jag å Putte ägde alla i LB:1 :D trodde inte mina öron! det hela va såhär att jag var så lycklig att Putte skötte sig på banan å inte var rädd för domaren :P å visst vi fick till sjukt bra övergångar (fick 8:or på dom ^^) men det var inget ja tänkte på just då. å sen spöregnade det när ja var klar så d enda ja tänkte på var att få på hästen täcke å inmed han i en box så fort som möjligt. sen gick ja lugnt bort till transporetn å skulle byta om. då kmr maja bogren å öppnar dörren till transporten där ja står å byter om å säger att det får ja fan inte göra för j har vunnit å ska vara med på prisutdelning typ NU. å jag blev så chockad å vägrade tro henne. men följde med upp å där stod massa folk ifrån lyngåkra. - Måste bara säga att vår hejjaklack är den bästa :D - men de hade inte sett ngt resultat. men ja gick ner till manegen, men vågade inte gå ut för ja visste ju inte om ja var placerad. så frågade ja hon som kommit 3:a va hon hade för % å hon sa 64. då började det gå upp för mig att jag faktiskt hade vunnit. men jag har nog fortfarande inte riktigt fattat det :) sen när jag kom in i sekriteriatet jublade alla ifrån lyngåkra å ja var så rörd så ja kunde knappt prata ju :$ haha!

Så kul :D !

Behövde det här efter alla jävla motgångar!

LA:2 gick hyfsat. Putte var lite fjollig för en skylt "som han inte sett innan", eftersom han var lite trött. så allt vi gjorde där gick ju bajs :P men i övrigt kändes han fin så jag var nöjd :) ja var rätt glad bara att få åka hem efter typ 7,5 h där.

Pappa va ju fotograf som vanligt. men idag vetifan va han har gjort. för INGET av 57 kort blev tydligt :S alla var suddiga :( så blev ganska depp på det.

men nu ska jag sova. god natt.

Jag fick 67.56% btw. å d var 38 startande. Forgot to mention.

image9
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, men du vet ju vilket uselt lokalsinne jag har :P

2008-03-04 @ 17:09:19
URL: http://floppsy.blogg.se
Postat av: martina

GRATTIS!! Måste dock nämna att du missade värsta grymma festen i lördags ;) ses kanske nästa helg om man är välkommen ? :)

2008-03-04 @ 22:28:37
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0