underbart... inte.

Blev ingen tävling idag :/ Snö och sommardäck på släpet. BAJS. men det kommer fler tävlingar. Putte såg överlycklig ut över att få komma ut i snön iaf :D han kunde knappt stå still i gången när ja skulle lägga på täcket :) haha. sen så fort han kom ut genom dörren skulle han köra ner mulen i den å gå så hela vägen till hagen. Tur att ngn uppskattar snön iaf :)
om det inte hade varit för att jag helt tappade ridmotivationen pga ingen tävling, så hade vi nog tagit en sväng i skogen, men vi får hoppas att det ligger kvar imon :)

Okey att det var påskdagen igår å de flesta var ute. MEN inte jag. å dum som ja var hade jag ju inte satt min mob på ljudlös. så jag vaknar av teleterror vid halv två -.-. sen ger inte människan upp heller :P fast att jag säger att jag ligger å sover, å ska upp tidigt imon. å dessutom var det faktiskt snöstorm ute så jag hade nog inte haft lust att ta mig in dit i vilket fall :P Sen hade jag väldigt svårt att sova ^^.

Funderar på om ja ska ta mig ut å se om jag förstår mig på min remoter å ta lite fina kort :)

aja i vilket fall ska ja inte sitta här längre. Lollo å samuel är här så ska vara lite social.

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0