suck..

måste bara skriva av mig lite..

en "viss" person skulle jobba em/kväll idag å fast att det fanns andra ställen å sitta på så skulle människan tvunget sitta bredvid mig. suck liksom.. sen typ stirrar människan hela tiden så man undrar ju när ögonen ska trilla ur sina hålor.. ? det är ju inte det att jag inte ser det liksom.. å jag antar att det är meningen.

å bara för å testa människan lite satt ja å skrev på min mob. å ja två sek senare när ja inte hade ngn på tråden räcker människan fram sin mob "jag har nytt simkort så vill du skriva in ditt nr igen". HAHA. du är liksom bara för lätt att tolka. sen gjorde människan bort sig lite genom att prata om saker den inte hade koll på. Det var ganska kul xD

jag hoppas att du inte hör av dig, för jag mår bäst när du inte gör det.

jisses :S

imon är det fredag :) så skönt. inte för att jag haft en direkt ansträngande vecka, men fredag e fredag. å på kvällen ska jag å camilla på morgan pålssons film ;D haha. det ska bli najs!

ibland lyckas jag ganska bra måste jag säga.

nää nog med tjat. ta hand om er.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0